«Культуровідповідне управління якістю дошкільної освіти»
В.В. Сидоренко - кандидат філологічних наук, доцент кафедри педагогіки, психології і педагогічної творчості Донецького ОблІППО
Метод навчання: індивідуальна робота
Запитання для обговорення:
1. Як Ви розумієте поняття «культуровідповідна діяльність керівника ДНЗ»?
2. Яким вимогам має відповідати планування навчально-виховного процесу в ДНЗ?
3. Які основні характеристики діяльності керівника ДНЗ в сучасних умовах розвитку дошкільної освіти? Назвіть інноваційні функції (ролі), уміння (навички) керівника ДНЗ, зумовлені впровадженням принципів культуровідповідного управління.
4. Розробіть навчально-методичний комплекс дошкільного закладу як спосіб реалізації управління в контексті культури, зокрема положення, принципи й цілі дошкільного закладу і колективу, моделі змісту дошкільної освіти та особливостей освітнього процесу, способи реалізації освітнього процесу.
Розробка навчально-методичного комплексу дошкільного закладу як способу управління в контексті культури
Положення, принципи й цілі дошкільного закладу | Положення, принципи й цілі колективу | Способи реалізації освітнього процесу: навчальні плани, програми |
| | |
| | |
| | |
| | |
____________________________________________________________
Обов'язково в темі листа укажіть назву курсів, П.І.Б..
Комментариев нет:
Отправить комментарий