Тема семінару: Особливості організаційно - управлінської діяльності сучасного ДНЗ
1. Чи є, на ваш погляд, різниця між поняттями «управління» та «керівництво»? Якщо так – в чому вона полягає?
2. Чи завжди, по-вашому, нове (новації) дає позитивний результат в освітній та управлінській практиці? Якими причинами це пояснюється?
3. Визначте умови оптимального функціонування й рішення поставлених завдань колективом ДНЗ в режимі розвитку.
4. Які показники культури управлінської діяльності, на вашу думку, властиві керівникам сучасних дошкільних закладів, а які, частіше за все, відсутні і потребують розвитку?
_________________________________________________
Увага!!!
Відповіді надіслати на електронну адресу: vizo.davidov@gmail.com
Обов'язково в темі листа укажіть назву курсів, П.І.Б..
Курси для завідючих ДНЗ Intel "Курси для майбутнього" Чернова Олена Олексіївна.
ОтветитьУдалить1. Я думаю, що суттєвої різниці між двома ціми поняттями немає. Бо словник тлумачення слів говорить, що управління - це спрямування руху когось, чогось (наприклад, управління закладом), а керівництво - спрямування діяльності когось,чогось(керування колективом закладу)
2. А причинами, за якими новаціії не дають позитивних результатів є:
Це станеться, якщо педагоги та батьки
- мають невірну позицію до інновації;
- мають низьку відповідальність до справи;
- не мають мотивації;
- байдужі, або несприймають зовсім нове;
3.Дошкільні навчальні заклади, які займаються інноваційною діяльністю, працюють в режимі розвитку. Наявність у педагога особистого плану розвитку; аналіз успіхів та досягнень в роботі педагогів, створення творчої атмосфери, проведення відкритих дискусій щодо проблеми інноваційної діяльності, колегіальність – умови оптимального ДНЗ в режимі розвитку.
4. Показники культури управлінської діяльності:
а) толерантність;
б) порядність, відкритість, гнучкість, рішучість;
в) підтримка відкритого двохсторонього спілкування шляхом: відкритості, щиросердечності в спілкуванні, чесності, прямоти, діловитості, створення атмосфери відкритості і довіри;
г) готовність навчати на практиці і підтримувати людей, допомагати і бути корисним, припускати лише конструктивну критику, підтримувати просування кадрів у гору службовими сходами;
д) забезпечення обєктивного визнання схвалення чіткої роботи частіше, ніж критичні зауваження, відносної винагородою за якість виконаної роботи.
є) постійний доказ високого рівня порядності.