вторник, 2 ноября 2010 г.

Культуровідповідне управління якістю дошкільної освіти

Форма проведення: Інтернет-консультація

Метод навчання: індивідуальна робота

Запитання для обговорення:

1.         Як Ви розумієте зміст понять «управління», «керівництво», «менеджмент»?

2.         Що таке культуровідповідна модель управління ДНЗ? Які ще моделі управління Вам знайомі?

3.         Назвіть культуровідповідні характеристики функцій управління дошкільним закладом. Чи є інноваційна діяльність показником культуровідповідного управління? Відповіді оформіть у вигляді таблиці.

ПОКАЗНИКИ КУЛЬТУРИ УПРАВЛІННЯ КЕРІВНИКА ДНЗ

Культуровідповідні характеристики функцій управління дошкільним закладом

Функції керівника ДНЗ

Функції суб’єктів ДНЗ

Характеристики педагогічного процесу

1.

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

___________________________________________________________

Увага!!!

Відповіді надіслати на електронну адресу: vizo.davidov@gmail.com
Обов'язково в темі листа укажіть назву курсів, П.І.Б..

1 комментарий:

  1. Курси для завідуючих малокомплектних ДНЗ Intel Навчання для майбутнього Чернова О.О.

    1. Як Ви розумієте зміст понять «управління», «керівництво», «менеджмент»? Управління – це соціальна діяльність, яка реалізується у послідовних, пов*язаних між собою діях (функціях), спрямованих на необхідний результат, в процесі якої передбачається взаємодія та зміна систем, яка управляє та якою управляють.
    Керівництво – це частина управлінської діяльності, в якої різноманітні питання вирішуються впливом на підлеглих. Керувати – спонукати до дій й удосконалювати команду для досягнення погоджених цілей.
    Менеджмент – це система економічного управління організацією, яка включає совокупність принципів, методів, форм та прийомів управління педагогичними системам та персоналом.
    2. Що таке культуровідповідна модель управління ДНЗ?
    Обов’язковою умовою здійснення культуровідповідного управління, досягнення індивідуальної майстерності й колективної творчості є здатність перебувати в ситуації пошуку нового управлінського механізму реалізації організаційної, проектувальної, координаційної, контролюючої діяльності.
    Формування управлінської культури керівників дошкільної освіти в базується на реалізації принципів дидактичного менеджменту, тобто не стільки на передачі знань,умінь, навичок, організації педагогічного процесу, скільки на управлінні цим процесом, яке складається з циклічного повторювання його функцій (планування, організація, мотивація, контроль, комунікації, прийняття рішень.

    Які ще моделі управління Вам знайомі? Адміністративно-функціональна, конкурентно-іміджева моделі управління.
    3. 3. Назвіть культуровідповідні характеристики функцій управління дошкільним закладом Чи є інноваційна діяльність показником культуровідповідного управління? Відповіді оформіть у вигляді таблиці.
    ПОКАЗНИКИ КУЛЬТУРИ УПРАВЛІННЯ КЕРІВНИКА ДНЗ
    № № Культуровідповідні характеристики функцій управління дошкільним закладом Функції керівника ДНЗ Функції суб'єктів ДНЗ Характеристики педагогічного процесу
    1. 1. -організаційність;
    -проектувальність;
    -дидактичний менеджмент;
    - пошук шляхів підвищення якості освіти, засобів інтеграції діючої системи до світового педагогічного досвіду.
    планування, організація, мотивація, контроль, комунікації, прийняття рішень. -складання системи діяльності кожного вихователя і всього колективу з розвитку професійної майстерності;
    -самоосвіта педагогів
    -створення інноваційного освітнього середовища, в якому пріоритетні гармонійні спів відносини між всіма учасниками освітньо- виховного процесу;
    - використання методу проектів та реалізація розвивальних освітніх процесів гуманізацію освітньо-виховного процесу;
    - використання інноваційних освітніх технологій;
    - інтегрований підхід до організації та змісту освіти;
    - забезпечення наступності між дошкільною та шкільною ланками освіти;
    - взаємодію суспільного і родинного виховання.

    ОтветитьУдалить