вторник, 1 июня 2010 г.

Идеи к планированию учебного проекта

Какую тему Вы выбрали для проекта, который будете разрабатывать в этом курсе?

Как будет связан проект с проблемами и ситуациями реального мира?

Какой сценарий проекта Вы собираетесь воплощать? Какова главная идея проекта?

Какие роли будут играть в проекте учащиеся и какие задания выполнять?

16 комментариев:

  1. Денисова Н.В.Куликова И.Н. Алексеева М.С.
    "Театрализованная деятельность в работе с детьми раннего возраста".
    Идея проекта:развитие детского творчества,воображения.
    Дети будут участвовать в постановках и показах разных видов театров.

    ОтветитьУдалить
  2. Кубашта Т.Ю.,Прокопенко О.Н.
    "Формування логіко-математичних понять,знань, умінь,навичок".
    Мета-використання логічних та творчих ігор,математичного матеріалу , як основи для розвитку й удосконалення сенсорних дій , розвитку логічного мислення, уваги, пам"яті.

    ОтветитьУдалить
  3. Расщупкіна О.В.
    Худякова І.А.
    Панченко Є.І.

    Назва проекту:« Безпеки життєдіяльності дітей »

    Анотація :

    Робота з педагогічними працівниками дитячого навчального закладу та батьками вихованців з питань безпеки життєдіяльності дітей має бути комплексною та різноманітною. Перш ніж чомусь навчити малюків, педагоги та батьки повинні самі отримати чіткі знання та оволодіти навичками щодо зазначеного питання. Але головне – донести до свідомості дітей розуміння про цінність, неповторність кожної людини, викликати в них бажання опікуватися власним здоров’ям, бути обачним та цінувати особисту безпеку й життя.

    Мета проекту :

    Проект адресований працівникам дошкільної установи та батькам . Він допоможе працівникам ДНЗ урізноманітнити та розширити роботу з безпеки життєдіяльності дошкільників у трьох напрямках :
    - з працівниками закладу;
    - з дітьми ;
    - з батьками.

    ОтветитьУдалить
  4. Михайлова Г.ВЭ
    Спицына З.Г
    Умственное воспитание дошкольников.
    Общение детей с окружающей действительностью
    Развитие умственных способностей детей с помощью окружающей действительностью и специально созданной обстановкой.
    Самостоятельные и по заданию педагогов.

    ОтветитьУдалить
  5. Корякова С. Ю.
    Тема% "Комунікативність вихователя в системеі педагогічної взаємодії".
    2. Формувати у педагогів прийоми їх ефективного спілкування з усіма учасникми навчально-виховного процесу (дітьми, їх батьками, колегами).
    3. Вихователі повинні мати звичайні навички
    спілкування, елементарні знання етикету, володіти навичками самоконтролю та саморегуляції в конфліктних ситуаціях педагогічної взаємодії.
    4.Результат% педагогічний колектив із високим рівнем комунікативних знань та вмінь.
    Проведення комплексних психологічних корекційно-розвивальних заходів щодо формування комунікативних умінь і навичок вихователів (тренінги, консультації, лекції, діагностичні процедури, ознайомлення з літературою, рекомендації тощо).

    ОтветитьУдалить
  6. Репа Алла Федорівна .
    Екологічне виховання-це виховування у дитини здатності почути шепіт листя,спів вітру,побачити працю мурашкової родини.
    Мета-виховувати у дітей екологічну свідомість
    та екологічно доцільну поведінку під час подорожі по екологічній стежинці.Стимулювання пізнавальної ігрової активності.Сценарій проекта-створення екологічної стежинки,зупинок на екологічній стежці,добірка художніх творів,дидактичних ігор,збір рослин для гербарію.Батьки будуть приймати участь при збиранні матеріалів до назв зупинок.

    ОтветитьУдалить
  7. 1. Я, Головченко Катерина Пилипівна,завідуюча ДНЗ №5"Берізка"с.Артема.
    2. Тема творчого проекту "Граємось, мислимо, навчаємось"
    3.Творчий проект спрямований на всебічний розвиток кожного малюка через найцікавіший засіб-через гру.Адже для дитини гра-це найприродніший стан існування.
    Метою даного проекту є спонукання дітей до творчого мислення та логіко-математичний розвиток через ігри та сумісну роботу.
    Для реалізації цього проекту важливим є використання різноманітних форм навчально-виховного процесу та створення освітнього середовища, що забезпечує цілеспрямовану системну взаємодію вихователя та дітей, а також вирішення задач, що забезпечують особисту участь кожної дитини.
    4. Дуже важливо залучити дітей до сумісного створення разом з однолітками, вихователем, батьками разноманітних атрибутів, веселих завдань та забав "для світлої голови", а також виконання завдань, "головоломок", участь в експериментуванні та створенні власних цікавих задач, математичних казок і загадок.

    ОтветитьУдалить
  8. Грищук Сиітлана Вікторівна
    Природа нам,як рідний край.
    Проект підведе дітей до розуміння необхідності охорони навколишнього серидовища;сформує початкові,реалістичні уявлення про явища природи,взаємозв"язок живої та неживої природи.

    ОтветитьУдалить
  9. Алёхина С.В., Улько М.Н.
    Тема проекта- "Законы жизни знай - себя оберегай"
    Связь проекта с проблемами и ситуациями реального мира - безопасная жизнедеятельность ребенка в окружающем мире.
    Сценарий проекта - создать условия, приближенные к реальному миру и способствовать к действиям ребёнка.
    Основная идея - проект направлен на освоении детьми культуры безопасного поведения на улице и дома, в ходе которого будут учитываться особенности познавательного развития детей старшего дошкольного возраста;выражающиеся в стремлении детей накапливать знания об окружающем мире и поведении в нём. В ходе проекта углублять, расширять знания дошкольников о безопасном поведении в окружающем пространстве и сохранению своего здоровья. Воспитывать уважение и бережное отношение к своей жизни и личной безопасности.
    Роли детей и педагогов во время проведения проекта - взрослые создают проблемные ситуации,встречающиеся в жизни, а ребёнок находит правильное решение.
    Для реализации пректа
    -разработка конспектов занятий,дидактических и сюжетно-ролевых игр
    -разработка сценариев развлечений,
    -организация встреч со специальными службами 101,102,104
    -проведение выставок работ,
    -проведение общих мероприятий с родителями,
    -проведение КВН

    ОтветитьУдалить
  10. Журба Н.Є.,Абдюшева Х.Х.,Чернова О.О.
    Тема проекту-"Здорова дитина-здорова родина"
    Ціль проекту-підтримання у дітей інтересу до природи,праці у природі,використання надбанних знань і умінь дітьми у повсякденному житті.Забезпечення фізичного,психічного,духовного здоров"я дошкільнят,об"єднання зусиль ДНЗ і сім"ї щодо формування у дітей уявлень про здоровий спосіб життя.
    Проект сприятиме прагненню дитини до того, щоб зацікавитися станом власного здоров"я.
    На протязі всього проекту діти будуть виконувати активну роль учасників, дослідників, спостерегачів у партнерстві з вихователями та батьками.
    У зміст проекту будуть включені оздоровчо-профілактичні заходи, заняття,бесіди, дидактичні ігри, дослідницька діяльність, розваги.

    ОтветитьУдалить
  11. 1. Я, Курзенкова Л.М.
    2. Тема творчого проекту- "Екологічне виховання"
    3.Мета- виховання у дітей дбайливого ставлення до живої природи і природи в цілому, бажання спілкуватися з природою і відчувати себе її частинкою.
    4.Для дітей участь у цьому проекті - це екскурсії. прогулянки, спостереження, цікаві досліди з водою , піском, грунтом, рослинами та комахами,сонячними промінцями та крапельками дощика.

    ОтветитьУдалить
  12. светаш валентина александровна тема вич позитивные люди что нада знать родителям и детям.
    Лекции для родителей беседы с детьмии дни откррытых дверей научить детей и родителей беречь здоровье и знать как защитить ся от беды.

    ОтветитьУдалить
  13. 1."Які цікаві значки!"
    2.Уміння нестандартно спілкуватися, бути розкутішими.
    3.Мовленнєвий розвиток нестандвртними методами.
    За допомогою використання символів (метод синектики) підвищити активность дитини, розвиток її здібностей до саморегуляції пізнавальної діяльності, забезпечення комфортних умов для виховання творчої особистості та розумової активності.
    4.Діти відіграють в проекті головну роль.Вони вчаться визначати головні ознаки предметів і позначать їх символами

    ОтветитьУдалить
  14. Светаш В.А.
    Тема проекта: Вич позитивніе люди. Что нужно знать родителям и детям?
    Главная идея показать и рассказать взрослім и детям о данной проблеме, раскрыть ее особенности. Планируется реализовать через беседы с родителями, детьми, мероприятия, конкурсы рисунков, дни открытых дверей и т.д.

    ОтветитьУдалить
  15. 1," Які цікаві значки"
    2. Вміння нестондартно спілкуматися, бути розкутішими.
    3. Мовленевий розвиток нестондартними методами.
    4. За допомогою використання символів ( метод синектика)підвищіти активності дитини,розвити її здібностей до саморегуляції пізновальної діяльності,забезпечити комфортні умови для виховання творчої особистості та розумової активності.
    5.Головні ролі виконують діти,

    ОтветитьУдалить
  16. Магер Інна Миколаївна, завідуюча Оленівськимя/с№24
    Сіденко Інна Дмитрівна, завідуюча Привільненськимя/с№51
    Тема проекту по народознавству "Сприймаємо рідну Батьківщину розумом і серцем"
    Мета- розширити і поглибити знання дітей про природне довкілля рідного краю, вчити помічати красу рідної природи,збагачувати словник дітей прислів"ями та приказками, виховувати інтерес, любов, бережне ставлення до природи,розвивати бажання дізнаватися про народні традиції, обряди, закіплювати уміння використовувати знання у повсякденному житті.
    Діти в цьому пректі-активні учасники. Вони спостерігають, приймають участь в екскурсіях. оглядах, ігровій діяльності,святах, ранках, тематичних заняттях.

    ОтветитьУдалить